mgr Agnieszka Jarząb-Frączyk - pedagog, logopeda, neurologopeda
Kim jestem i dlaczego warto mi zaufać!
Jestem logopedą o dużym doświadczeniu zawodowym. Moja praca jest dla mnie pasją i dzięki temu wciąż wzbogacam swoją wiedzę i umiejętności oraz poszukuję nowych metod w terapii.
Pracę wykonuję z dużą cierpliwością, rzetelnością i uśmiechem.
Mój kontakt z dziećmi jest bardzo dobry, staram się zrozumieć ich potrzeby i zainteresowania, dlatego dla każdego z nich tworzę indywidualny program zajęć.
W mojej pracy zajmuję się również osobami dorosłymi po wylewach, udarach, guzach mózgu, wypadkach komunikacyjnych oraz z wszystkimi osobami, które mają problemy z mową.
Wykształcenie
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi – kierunek pedagogika - psychopedagogika,
Uniwersytet Łódzki – Studia podyplomowe - Logopedia ogólna;
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie –Podyplomowe Studium Logopedyczne - Neurologopedia;
Doświadczenie zawodowe
Centrum Psychologiczno- Logopedyczne „Mavicus” w Łodzi;
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi;
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Bałuty;
Zespół Szkół Specjalnych Nr 4 im. Marii Grzegorzewskiej w Konstantynowie Łódzkim.
Kursy i szkolenia
Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego jako nowe spektrum
zaburzeń CUN – diagnoza i terapia;
Wczesna interwencja logopedyczna dziecka do 3 r.ż. – praktyka bez teorii;
Logorytmika - ruch, słuch, słowo;
Wady artykulacyjne spółgłosek i samogłosek oraz ich korygowanie;
Rotacyzm;
Terapia sygmatyzmu międzyzębowego;
Nie patrzy, nie słucha, nie mówi. Od czego zacząć? Diagnoza i trening
bazowych umiejętności komunikacyjnych;
Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Afazja rozwojowa – droga przez
diagnozę, terapię i edukację ku wyrównaniu szans;
Neurologopedyczne postępowanie terapeutyczne w czasie i po hospitalizacji
dorosłego pacjenta z poudarowymi zaburzeniami w komunikacji językowej;
Jak przygotować wrażliwe dziecko z zaburzeniem mutyzmu wybiórczego do
pójścia do placówki oświatowej;
Wszystko o wędzidełku. W pigułce. Okiem praktyka;
Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji;
Dyplom uczestnictwa w logopedycznych warsztatach naukowo-szkoleniowych – Diagnoza i terapia jąkania część I i II;
Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce – program szkolny wg integracji odruchów dr Sally Goddard Instytut Neurofizjologii i Psychologii Polska;
Terapia ustno-twarzowa i stymulacja sensomotoryczna osób z nieprawidłowym napięciem mięśniowym - prowadzący dr A.Regner;
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka;
Wczesna Interwencja i Wspomaganie Rozwoju dziecka z grupy wysokiego ryzyka na podstawie koncepcji neurorozwojowych, ergoterapii w pediatrii i integracji sensomotorycznej - prowadzący dr T.Kaczan;
Spróbujmy razem pomóc dzieciom z wczesnym uszkodzeniem mózgu i ich rodzinom w Łodzi;
Zaburzenia mowy i języka a sukces szkolny dziecka;
Niedokształcenie mowy pochodzenia korowego (alalia) diagnoza i usprawnianie;
Nauka czytania krok po kroku wg metody prof. Jagody Cieszyńskiej;
Zastosowanie integracji sensorycznej w zaburzeniach rozwoju mowy u dzieci od trzeciego roku życia;
Wczesna diagnoza i stymulacja funkcji poznawczych u dzieci warunkujących prawidłowy start szkolny;
Wybrane zagadnienia z terapii behawioralnej dzieci ze spektrum autyzmu;
Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych;
Jąkanie wczesnodziecięce – profilaktyka, diagnoza i terapia;
Oddziaływania logopedyczne z dzieckiem z opóźniającym się rozwojem mowy;
Diagnoza i terapia osób z centralnymi zaburzeniami przetwarzania słuchowego ( CAPD );
Guguhopla, zabawy logopedyczne dla malucha – stymulacja wokalizacji i rozumienia małego niemówiącego dziecka.